fredag 10. juni 2011

HTC Desire S - solution? HAPPY... So far

HAPPY... so far..
Ja,da ser det ut til at HTC Desire S fungerer som den skal. I dag er det 3 dager siden jeg resatte og gjorde som nevnt lenger ned. I tillegg har jeg fått et tips via Facebook at minnekortet på 32 gb bør formateres i Androiden før bruk. Det skal jeg teste ... Og gir tilbakemelding seinere...



HTC Desire S- solution?

Pga av alle problemene med at HTC Sense Ui kræsjer mange ganger daglig, resatte jeg mobilen til fabrikkinnstilling og satte i det opprinnelige 8gb microSDkortet. Jeg pakket alt pent ned i esken og forberedte meg på å sende den avgårde med posten. MEN........

Var i kontakt med et HTC verksted og etter den samtalen, bestemte jeg meg for å prøve en siste gang å starte opp Desire S med det opprinnelige minnekortet.Valgte engelsk språk med norsk tastatur. Logget på Google og fikk tilbake det meste av innstillinger og programmer unntatt antivirusprogammet Lookout. Deretter var det om å gjøre å bruke den til mest mulig i løpet av dagen, for å se om den samme feilen dukket opp igjen. Ringte, surfet, sjekket epost,brukte FriendStream, tok bilder, kikket på video... Og alt fungerte smertefritt! Slik har det nå vært i ett døgn. Herlig :)

Sp.1 Så hva er årsaken til at HTC Sense UI kræsjet?

Mistanken retter seg mot a) minnekortet -microSD 32 gb
B) Lookout-antivirusprogrammet


Sp.2 Hva er annerledes i mitt oppsett på mobilen?
MicroSDkortet på 8 gb
Engelsk språk
Norsk qwerty tastatur
Intet antivirusprogram

Håper dette varer ved slik at jeg kan få fortsatt glede av en rask og funksjonell mobil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar